Celebrazione di u Festival di Dragon Boat Chinese

FESTA DI BARCA DI DRAGO

Dragon Boat Festival hè una festa tradiziunale cinese chì cade u quintu ghjornu di u quintu mese lunare, chì hè à a fini di maghju o ghjugnu nantu à u calendariu gregorianu.
In 2022, Dragon Boat Festival cade u 3 di ghjugnu (venneri).Cina averà 3 ghjorni di festa publica da u venneri (3 ghjugnu) à dumenica (5 ghjugnu).
Dragon Boat Festival hè unu di i quattru festivali tradiziunali chinesi principali, inseme cù u Festival di Primavera, u Tomb-Sweeping Day è u Mid-Autumn Festival.
In più di u cuntinente cinese, parechji altri paesi è regioni asiatichi celebranu ancu sta festa.In Malesia, Indonesia, Singapore è Taiwan, Cina, hè cunnisciutu com'è Bak Chang Festival ("Festival di Dumpling").

Cumu a ghjente celebra u Festival di Dragon Boat?

P1

U festival di barca di dragone hè una festa divertente è bulliosa.In a maiò parte di a Cina, u clima hè abbastanza bonu in questa ora di l'annu, è a ghjente si riunite fora nantu à i banche di i fiumi è i laghi per gode di u bellu clima mentre fighjenu e tradiziunali razzi di dragon boat.
In questi ghjorni, l'aspettu più cunnisciutu di u Festival di Barche di Dragone hè a tradizione di corse di barche di draghi (赛龙舟, sàilóngzhōu).

Manghjendu zonegzi
Quasi ogni festa cinese hà un alimentu specificu o cibi assuciati cun ellu, è Dragon Boat Festival ùn hè micca sfarente.In questa festa, l'alimentu di scelta hè zonegzi (粽子).
Zòngzi sò un tipu di dumpling in forma di piramide fatta di risu glutinoso è ripieni cù diversi ripieni dolci o salati.Ripieni cumuni per zonegzi dolci include pasta di fagioli rossi dolci o jujube (datti cinesi).
I zonegzi salati ponu esse ripieni di vitelli d'ova salati, porcu o funghi.I dumplings stessi sò impannillati in foglie di bambù, attaccati cù una corda, è o steamed o bolliti.

P2

À l'occasione di sta grande festa, Newclears Limited augura à tutti i vechji è novi amichi pace, felicità è bona salute!
Semu sempre u vostru cumpagnu di fiducia per i bisogni di ogni ghjornu (pannolini per adulti, pannolini per i zitelli, pannolini biodegradabili, TAPPI d'infermiera, salviette umide).

P3

Tempu di posta: 02-02-2022