Differenze trà diaper dispunibuli è pannolini di tela

nutizie 1

Prima di cumincià à paragunà e duie opzioni, pensemu à quanti diapers hà bisognu di u zitellu mediu.

1.A maiò parte di i zitelli sò in diapers per 2-3 anni.
2.Durante a zitiddina, u zitellu mediu passa per 12 diapers à ghjornu.
3.Quandu anu invechjatu, anu da aduprà menu diapers ogni ghjornu, cù un zitellu cù 4-6 diapers in media.
4.Se avemu usatu 8 diapers per i nostri calculi, questu hè 2,920 diapers ogni annu è 7,300 diapers tutali nantu à 2,5 anni.

nutizie 2

Pannolini dispunibuli

Positivi

Certi parenti preferanu a cunvenzione di diapers dispunibuli perchè ùn anu micca bisognu di esse lavati è secchi.Sò boni per quandu ùn avete micca accessu à una lavatrice - per esempiu in vacanze.

Ci hè parechje marche è dimensioni di pannolini dispunibuli da sceglie per adattà à u vostru budgetu.

Sò facilmente dispunibili in ogni supermercati o magazzini dipartimentali è sò faciuli di trasportu perchè sò slim è ligeri.

In principiu, i diapers dispunibuli ponu esse costu efficace.

I pannolini dispunibuli sò pensati per esse più assorbenti cà i pannolini di tela.
Sò cunsiderate più sanitarie cà i pannolini di tela per via di u so usu unicu.

Negativi

I diapers dispunibuli finiscinu di solitu in una discarica induve pigghianu assai tempu per decompone.

L'scelta di diapers dispunibuli pò esse abbastanti.Certi parenti trovanu certi marchi chì filtranu o ùn si adattanu micca bè à u so zitellu, cusì pudete avè bisognu di cumprà.

U costu di i diapers dispunibuli aghjunghjenu cù u tempu.

I diapers dispunibuli ponu cuntene chimichi duri è un ingredientu assorbente (poliacrilatu di sodiu) chì pò causà rashes di diaper.

Hè pensatu chì i zitelli chì utilizanu diapers dispunibuli sò più difficiuli di furmà potty perchè ùn ponu micca sente a umidità.

A maiò parte di a ghjente ùn sguassate currettamente di i pannolini, vale à dì chì lascianu a cacca in u diaperu è li tiranu.Mentre si decompone, a cacca in u diaper lascia u gasu di metanu chì puderia cuntribuisce à i gasi di serra chì cuntribuiscenu à u riscaldamentu glubale.

nutizie 3

Pannolu di tela

Positivi

Sò megliu per l'ambiente perchè lavate è pannolini di tela, piuttostu chè di scaccià ognunu in u bin.Sceglie i pannolini di tela sopra i pannolini dispunibuli pò dimezzà i rifiuti domestici medii.

Certi pannolini di tela venenu cù una capa interna removable chì pudete sbulicà in u saccu di cambiatu di u vostru zitellu, è cusì ùn avete micca lavà u diaper sanu ogni volta.

I pannolini di tela ponu esse più prezzu à longu andà.Puderanu esse riutilizati per i zitelli futuri o venduti.

Certi genitori dicenu chì i pannolini di tela si sentenu più morbidi è più còmode per u fondu di u so zitellu.

I diapers naturali di tela pò esse menu prubabile di causà eruzioni di diaper perchè ùn anu micca aduprà sustanzi chimichi duri, coloranti o plastichi.

Negativi

Lavà è asciugà i pannolini di u zitellu richiede tempu, energia, costi di elettricità è sforzu.

I pannolini di tela ponu esse menu assorbenti cà i diapers dispunibuli, cusì pudete avè bisognu di cambià questi diapers più spessu.

Puderete avè un grande costu iniziale per avè u vostru zitellu equipatu cù un set di diapers.Per d 'altra banda, pudete truvà diapers di tela di seconda mano in vendita in u vostru mercatu locale per una frazzioni di u novu prezzu.

Calchì volta pò esse difficiule di truvà vestiti di u zitellu per adattà nantu à i pannolini di tela, secondu a so dimensione è u disignu.

L'usu di pannolini di tela pò esse difficiule di gestisce s'è vo andate in vacanze, perchè ùn pudete micca solu scaccià cum'è quelli dispunibuli.

Avete bisognu di più attenti mentre li pulite per assicurà chì sò sanitarie.I cunsiglii sò chì i pannolini di tela deve esse lavati à 60 ℃.

Qualunque sia u tipu di diaper chì sceglite, una cosa hè certa: cambierete assai diapers.È u vostru zitellu passerà assai tempu in pannolini.Allora, qualunque tippu sceglite, assicuratevi chì sò adattati per voi è u vostru zitellu.


Tempu di Post: 24-May-2022