Esplora i fatti nantu à l'incontinenza maschile

L'incontinenza hè stata longa un sughjettu tabù, l'omi cuntinueghjanu à ritardà e donne in una discussione aperta, ancu s'è simu assai megliu à discutiri stu risicu per a salute in questu ghjornu è età.
A Fundazione di Continenza chì l'incontinenza urinaria afecta 11% di l'omi, cù più di un terzu (35%) sottu à l'età di 55.
I prublemi di prostata, infizzioni di a vejiga, cirurgia pelvica previa è cundizioni cum'è l'obesità è a diabetes sò alcune di e cause più cumuni di incontinenza masculina.

Debunking u mitu chì l'incontinenza hè solu un prublema femina pò esse una di e chjave per avè l'omi per parlà di prublemi di vejiga.

L'elegibilità per u prugramma di supportu in casa hè basatu annantu à i bisogni individuali di supportu è l'età.Puderia esse adattatu per quelli chì cumincianu à avè prublemi cù i travaglii di ogni ghjornu è chì sentenu chì qualchì sustegnu puderia purtà à migliurà a so salute è u benessere.

cura di incontinenza adulta

I servizii di u prugramma di supportu in casa Around Mens Incontinence
Ci hè assai prumuzione intornu à l'incontinenza di a donna chì e femine sò più prubabile di esse incontinente da i più ghjovani à a mità di età chì l'omi.Micca solu, ma cum'è e donne, sò generalmente quelli chì cumprà i prudutti di continenza per i vostri membri di a famiglia masculina.
Hè ancu più difficiule mentalmente per l'omi di portà un pad.E donne sò più còmode per via di a menstruazione da l'adolescenza.
- Aiutà cù l'incapacità o a continenza- cumpresi i servizii di cunsigliu di continenza, servizii di cunsigliu di demenza, è servizii di visione è audizione.
- Pasti è preparazione di l'alimentariu - cumpresa l'aiutu cù a preparazione di pranzi o servizii di consegna di pranzi.
- Bagnu, igiene è toelettatura - aiutu cù u bagnu, a doccia, a toilette, a vestizione, l'entrata è l'esce da u lettu, a rasatura è i ricordi per piglià medicazione.
- Infermiera - assistenza in casa per aiutà l'individui à trattà è monitorà e cundizioni mediche in casa, cumprese cura è gestione di ferite, gestione di medicazione, salute generale è educazione chì ponu aiutà cù l'autogestione.
- Podologia, fisioterapia è altre terapie - mantene u muvimentu è a mobilità cù a terapia di lingua, podologia, terapia occupazionale o servizii di fisioterapia, è altri servizii clinichi cum'è l'audizione è i servizii di visione.
- Travagliu di ghjornu / di notte - sustene voi è u vostru carer dendu à i dui una pausa per brevi periodi di tempu.
- Cambiamenti à e case - aumentendu o mantene a vostra capacità di trasfurmà in a vostra casa in modu sicuru è indipindente.
- Mantenimentu di a casa o di u giardinu - cumprese a riparazione di pavimenti irregolari, a pulizia di i canali, è a manutenzioni minori di u giardinu.
- Pulizia, lavanderia è altre faccende - assistenza per fà i letti, stirare è lavanderia, spolverare, aspirare è mopping, è shopping senza accumpagnamentu.
- Aiuti per mantene l'indipendenza - cumprese l'aiutu cù a mobilità, a cumunicazione, a lettura è e limitazioni di cura persunale.
- Trasportu - aiutendu à accede à appuntamenti è attività di a cumunità.
- Escursioni suciali, gruppi è visitatori - chì vi permettenu di stà suciale è interagisce cù a vostra cumunità.

Supportu in casa intornu à l'incontinenza maschile

L'impurtanza di u pianu pelvicu forte
U valore di l'esercizii di u pianu pelvicu * hè spessu ignoratu da l'omi.Hè impurtante di enfatizà chì, cum'è e donne, l'omi anu da circà una guida prufessiunale nantu à cumu furmà u pianu pelvic.Questi esercizii flexionanu i musculi chì sò necessarii per cuntrullà u flussu di l'urina.Sò benifichi micca solu per trattà l'incontinenza in i primi stadi, ma ancu per rinfurzà u pianu pelvicu dopu a cirurgia.

Certi omi ponu ancu avè l'incontinenza Post Micturition, spessu cunnisciuta cum'è After Dribble.Dopu Dribble pò esse causatu da un pianu pelvic debule, o da l'urina chì resta in a uretra.L'esercizii di u pianu pelvicu o a furmazione ponu aiutà à u trattamentu è a prevenzione di After Dribble.
Allora durante a Settimana Mundiale di a Continenza, vi urgemu à inizià a conversazione cù i vostri amati membri di a famiglia maschile.Puderanu assai bè "soffrenu" in silenziu, è pudete esse u catalizatore per u cambiamentu.


Tempu di Postu: Nov-17-2022