HAPPY 1u Maghju ghjornu Internaziunale di u travagliu

U 1u di maghju, u ghjornu internaziunale di u travagliu hè u 1 di maghju, chì hè una festa publica annuale celebrata in u mondu sanu.

Vacanze di Newclears

salviette naturali di bambù per pannolini

Newclears avarà una festa da u 29 d'aprile à u 3 di maghju per u 1 di maghju, u ghjornu internaziunale di u travagliu.
U 1 di Maghju, u ghjornu Internaziunale di u Travagliu, cunnisciutu ancu cum'è "Giornata Internaziunale di i Travagliatori" è "Dimostrazione à l'Internazionale", hè una festa naziunale in più di 80 paesi in u mondu.Hè tenutu u 1 di maghju di ogni annu.Hè un festival spartutu da i travagliadori in u mondu sanu.
In lugliu di u 1889, a Siconda Internaziunale guidata da Engels faci un cungressu in Parigi.A riunione passava una risoluzione chì esigeva u 1 di maghju di u 1890 i travagliadori di marchjà internaziunale è decisu di fà u 1 di maghju di u ghjornu di u travagliu.U Cunsigliu di l'Amministrazione Centrale di u Guvernu Populare hà decisu in dicembre 1949 di designà u 1 di Maghju cum'è u ghjornu di u travagliu.Dopu à u 1989, u Cunsigliu di Statu hà elogiatu i travagliadori di mudelli naziunali è i travagliadori avanzati basicamente ogni cinque anni, cù circa 3 000 persone cumminate ogni volta.

pannolino per adulti per anziani

Ancu durante e vacanze, sè vo avete dumande nantu à i nostri prudutti o listinu di prezzi, pannolini pull-up per i zitelli, pannolini per adulti, sottu cuscinetti, salviette umide, asciugamani compressi, ecc., lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu. in 24 ore.

Per qualsiasi dumanda nantu à i prudutti Newclears, cuntattateci per email:sales@newclears.com, Whatsapp/Wechat Skype.+86 17350035603, Grazie.


Tempu di Postu: Apr-28-2023