Quanti anni i zitelli anu da abbandunà u diaper?

pannolini per i zitelli

A ricerca scientifica mostra chì i musculi di cuntrollu di l'excrezione di i zitelli generalmente righjunghjenu a maturità trà 12 è 24 mesi, cù una età media di 18 mesi.Dunque, in e diverse fasi di crescita di u zitellu, si deve piglià diverse misure currispundenti!

0-18 mesi:
Aduprate diapers quant'è pussibule, perchè i zitelli ponu urinate cum'è volenu è lasciate chì u zitellu dorme abbastanza.

18-36 mesi:
Duranti stu periodu, e funzioni gastrointestinali è di a vejiga di u zitellu si sviluppanu lentamente è maturanu.E mamme ponu pruvà à abbandunà i diapers per i zitelli gradualmente in u tempu di u ghjornu è furmà à utilizà a tazza di toilette è closestool.A notte puderia ancu aduprà pannolini o tirate i pannolini.

Dopu à 36 mesi:
Pò pruvà à piantà di utilizà diapers è lasciate chì i zitelli sviluppanu una bona abitudine d'urinà è di defecà da sè stessu.Solu quandu i zitelli sò capaci di spressione chjaramente u so bisognu di andà in u bagnu, mantene u diaperu seccu più di l'ora di 2 è amparà à mette è caccià i pantaloni da elli stessi, poi ponu dì addiu à u diaper completamente!
Inoltre, cunziddi chì e cundizioni fisiche è psiculogiche di ogni zitellu sò diffirenti, u tempu per abbandunà i diapers naturalmente varieghja ancu da persona à persona, è sempre dipende da a situazione attuale è u trattamentu.

Ùn mai bramate una cunvenzione momentanea, lasciate chì u zitellu porta diapers finu à ch'ellu hè assai vechju è ùn escreterà micca solu;è ùn opprime micca a natura di u zitellu per risparmià soldi per urinate o purtendu pantaloni aperti.


Tempu di post: Jul-12-2022