Comu sceglie i pannolini per i vostri zitelli

pannolino personalizzatu per u zitellu

Ci sò parechji tippi di pannolini per u zitellu per sceglie.Pò esse sbulicatu per cunsiderà tutti i diversi tipi è decide quale hè megliu per u vostru zitellu, soprattuttu s'è vo site un novu parente.
Ch'ella sia u vostru primu zitellu o avete avutu unu o dui prima, sapete chì i diapers sò unu di l'accessori più impurtanti chì avete bisognu à avè u membru più novu di a vostra famiglia.

Chì sò e diverse caratteristiche di i pannolini per i zitelli?
Sè vo site un novu genitore chì compra per a prima volta i diapers per u zitellu, hè impurtante chì avete capitu chì micca tutti i diapers sò fatti ugualmente.Alcune offre funzioni aghjunte cum'è:

Fasteners: Fasteners varieranu secondu a marca di diaper chì cumprate.Certi marchi anu sempre aduprà a cinta cum'è un modu di attache di diapers, ma assai marche di diaper anu cambiatu à i fasteners Velcro.I fasteners Velcro sò megliu cà i so contraparti di cinta perchè sò menu prubabile di perde u so putenza di aderenza.

Fit contoured: Micca tutte e marche di pannolini avarà un fit contoured, ma a maiò parte oghje.Questu significa chì i diapers anu un pezzu elasticu intornu à a cintura è i gammi chì aiutanu à prevene e fughe è mantene u vostru zitellu còmode ancu quandu crescenu.

Lotione: Uni pochi marchi di pannolini dispunibuli mettenu lozioni basati di petroleum in u forru di i so pannolini dispunibuli.Certi diapers anu ancu fragranza ligera per mantene u vostru zitellu chì odore frescu.

Lati elastici: Simile à a cintura elastica è i gammi, i lati elastici aiutanu i pannolini à adattassi à u corpu di u zitellu.Questu mantene u vostru zitellu còmode è aiuta à piantà e fughe.

Indicatore di umidità: L'indicatori di umidità sò funzioni utili chì vi avvisanu quandu u vostru zitellu deve esse cambiatu.Stu vi impediscenu di guessing è aiutà à mantene u vostru zitellu cunfortu, cum'è tù Mulateri Di L'esse capaci di canciari li appena bisognu.

Pannolino premium per i zitelli

I genitori anu longu dibattutu quale tipu di diaper hè megliu: dispunibile o reutilizable.Ùn ci hè una risposta bona o sbagliata, è i dui lati anu punti validi.Si tratta di preferenza persunale.
I diapers dispunibuli offrenu un assorbimentu efficace, ma sta funzione pò fà bè è dannu à u vostru zitellu.Mentri sti diapers spessu mantenenu a pelle di u vostru zitellu libera da u cuntattu cù i so messes è sò più convenienti per i genitori chì preferiscenu passà menu tempu à cambià i diapers, spessu facenu più difficiuli di monitorà quantu u vostru zitellu urina.
Questu pò fà difficultà nutà i segni di desidratazione.

Per qualsiasi dumanda nantu à i prudutti Newclears, cuntattateci per email:sales@newclears.com, WhatsApp / Wechat Skype.+86 17350035603, Grazie.


Tempu di post: 13-Jan-2023