I picculi asciugamani bagnati anu ancu dumande universitarie!

In a vita di ogni ghjornu, i salvietti umidi sò sempre più populari per via di a so cunvenzione è di pulizia è adattati per portà cun voi.À mezu à e famìglie cù i zitelli, ci sò parechji lochi per aduprà tovaglioli umidi, soprattuttu quandu u zitellu hè più vechju, hè ancu più necessariu.

salviette per i zitelli

Salviettine umide per i zitellisò tissuti umidi aduprati apposta per i zitelli.Comparatu cùsalviette umide per adulti, i bisogni di i panni umidi di u zitellu sò relativamente alti, perchè a pelle di u zitellu hè assai dilicata è faciule d'esse sensibule.I salvietti umidi per i zitelli sò divisi in salviette umidi ordinarie è salviette umidi speciali.I salvietti umidi di u zitellu ordinariu sò generalmente usati per strofinate u culo di u zitellu.I panni umidi sò usati per asciugà e mani è a bocca di u zitellu.Per esempiu, quandu surtite à manghjà è ghjucà, pudete sguassate a piccula faccia di u zitellu, e mani chjuche brutte, etc.

A nostra fabbrica, Xiamen Newclears produce unsalviette umide biodegradabili in fibra di bambù, Hè fattu di fibre di bambù naturali non-tessuti, polpa di bambù non-tessuti, EDI acqua pura cum'è acqua di pruduzzione, senza aghjunghje cunsirvatori è additivi chimichi, etc.. I salviette stessu anu effetti naturali di pulizia è sterilizazione nantu à a superficia di l'. pelle è oggetti.Supportemu una varietà di persunalizazione persunalizata, cum'è a dimensione di salviette, quantità di imballaggio, etc.

salviette di bambù

Benvenuti à cuntattateci per avè più infurmazione via email o WhatsApp.
E-mail:sales@newclears.com
Whatsappl/Wechat Skype.+86 17350035603
Grazie!


Tempu di Postu: Dec-20-2022