A cunniscenza di a tovagliola compressa

asciugamano compresso usa e getta

A tovagliola compressa hè un novu pruduttu.A tovagliola cumpressa hè un voluminu relativamente chjucu, hè una bella, sanitaria è cunvene tovagliola.
Dà a tovagliola originale una nova vitalità è migliurà a qualità di u pruduttu.Dopu chì u pruduttu hè misu in a pruduzzione di prova, a tovagliola cumpressa hè sottumessa à L'accolta calda di u vastu numeru di cunsumatori.

asciugamano magicu portatile

Funzioni di asciugamani compressi

Asciugamani cumpressi sò faciuli à purtà, chjuchi è squisiti, unichi è puliti, puliti è altre caratteristiche, hè diventatu un must-have per i persone chì viaghjanu, travagliendu in l'affari, i tovaglioli compressi ponu ancu caccià e preoccupazioni di e persone nantu à a salute di a tovagliola.
Cumpressà a spugna è dà cum'è un rigalu.

Vantaghji di asciugamani compressi

A toalla compressa hè assai compacta, hè ancu assai còmuda quandu l'utilizate, è a toalla cumpressa hè ancu sterilizzata cù raghji ultraviolet.
A cunchiglia esterna hè fatta di tecnulugia avanzata di imballaggio in PVC, perchè u pruduttu ùn hè micca in cuntattu direttu cù l'aria.Cumpressà a tovagliola in modu efficace evita a contaminazione di u produttu.Pudete aduprà cun fiducia.

A spugna compressa hè una spugna dispunibile?

I tovaglioli compressi sò generalmente dispunibuli.Sò generalmente convenienti per viaghjà in viaghji d'affari.
Puderanu esse usatu invece di asciugamani normali.À u listessu tempu, perchè sò cumpressi, sò compacti, cusì sò faciuli di trasportà.I tovaglioli cumpressi sò in realtà usati cù i tovaglioli ordinali.
U stessu, ma più chjucu, più faciule da portà.

mini asciugamano compresso
L'usu di asciugamani compressi

Pone a tovagliola cumpressa in l'acqua finu à ch'ella hè cumpletamente inflata.L'usu di asciugamani compressi hè veramente assai simplice.
Trè seconde in l'acqua, subitu in un picculu quadru 30 * 40CM.E s'è ùn portate micca un asciugamano?Pigliate unu, cunvene è praticu, è pò esse usatu ripetutamente.
Perchè ùn andate à un amicu è ghjucà cù i tovaglioli?Pigliate una piccula spugna cumpressa è aduprà in ogni mumentu.Dopu l'usu, pò ancu esse usatu cum'è un rag.


Tempu di post: 30-ghjugnu-2022