U cuccioli di cuccioli di l'animali di l'animali di l'animali domestici ponu esse una bona scelta

In a nostra oppion, i underpads (pads) sò per i populi.In fattu, i pads sò ancu necessarii per l'animali per aiutà à gestisce l'incontinenza, l'animali chì entranu in u periodu menstruali, o prublemi di cumpurtamentu.È hè un sollievu per i genitori di animali.

Addestramentu di cuccioli

Perchè l'animali anu bisognu di furmazione di cuccioli?

1.Malatìa
L'infizzioni di l'urinarii in l'animali di l'animali sò un mutivu cumuni per l'incontinenza temporale.I cuscinetti di l'animali pò ancu esse aduprati nantu à una mascota cù disabilità o temporaneamente dopu una cirurgia veterinaria.

Cuscinettu per vasino per animali domestici

2.Incontinenza
L'animali più vechji sò più prubabile di perde u cuntrollu di i so intestini, ma l'incontinenza pò ancu esse dovutu à a malatia o ancu l'excitabilità.
I cuscinetti di l'animali pò esse una bona scelta chì S'ellu si trova chì u vostru cane hà un prublema di potty in corso chì ùn pò micca cuntrullà.

Cuscinetti per animali

3.Periodu menstruali
Prima di spaying è castrazione, l'animali in calore anu periodi.Aduprà un cuscinettu o un pannolino per animali domestici hè una bona scelta per una femmina.

Cuscinetti dispunibuli

4.Issues di cumpurtamentu
L'animali di l'animali ponu dimustrà un cumpurtamentu di marcatura quandu piscianu, in particulare i cani maschili.U cumpurtamentu di marcatu pò esse frustrante in casa quandu implica i vostri scarpi o u sofà invece di un arbulu o un idrante di u focu.

underpads

A nostra sucietà hà più di 13+ anni di sperienza di fabricazione OEM in cuccioli di cuccioli di cuccioli di animali domestici cù certificati ISO, CE, FDA è SGS.Sè site interessatu, cuntattateci avà


Tempu di post: Jul-05-2022