A Dieta Postpartum : Mamma, hè ora di manghjà bè !

A cura di sè stessu hè cusì impurtante cum'è a cura di u vostru zitellu.

Nunda cambia u vostru corpu è a vostra vita più di diventà una mamma.Rallegremu in u miraculu di u partitu, è ciò chì u vostru corpu hà realizatu.

Ùn hè micca faciule di portà un zitellu per nove mesi è dopu passà per u prucessu di nascita!Avete guadagnatu ogni centimetru è marcatu.Allora, celebrate chì invece di fretting per ciò chì dicenu u specchiu o scale.

Tutte e mamme novi, assumete chì una volta chì un zitellu hè natu, pudete manghjà ciò chì vulete.Ebbè, pudete esse sorpresu, ma i bisogni di nutrienti sò in realtà più altu quandu allattate u vostru zitellu.

Allora a cattura quì hè chì l'alimentu nutritivu hè a chjave per alimentà u vostru corpu curativu, ricuperà bè, è aumentà i vostri livelli di energia.

Scavamu in a dieta postpartum curativa!

U gravidenza è u partitu hà digià fattu un peghju maiò in u vostru corpu, cusì u megliu tipu di dieta in u periodu postpartum hè quellu chì hè variatu è hà una quantità adatta di tutti i trè macronutrienti - carbuidrati, grassi è proteini.

* Pruvate di manghjà una dieta equilibrata di frutti, ligumi, grani, alimenti di proteina è prudutti di latti ogni ghjornu.
* U vostru corpu hà bisognu di assai fluidu (circa 6-10 bichjeri à ghjornu) soprattuttu s'è vo avete allattatu u vostru zitellu.Beie l'acqua, u latti è u sucu di fruttu in quantità sufficienti.
* U colagenu hè una proteina in u corpu chì custituiscenu i tessuti cunghjuntivi chì sustene l'articulazione, hè rispunsevule per l'elasticità di a pelle, sustene a riparazione di i tessuti è a ricustruzzione ... una proteina assai necessaria in questa tappa!
* Soda, biscotti, ciambelle, patatine fritte è patatine fritte sò bè ​​qualchì volta, ma ùn lasciate micca piglià u postu di l'alimenti sani!
* Supplementi appropritati, cum'è vitamini prenatali, ponu aiutà à mantene e esigenze di ingesta di ogni ghjornu per certi nutrienti.

Cari mammi, pudete fà tuttu, ma micca tuttu !Allora ùn sia micca duru cù sè stessu, è prima di fà qualsiasi tweaks significativu à a vostra dieta attuale, pigliate un pocu di tempu per gode di u rigalu di esse una nova mamma.
Lasciate spaziu per a ricuperazione.Siate gentile per voi stessu.Move u vostru corpu quandu si senti bè.Riposa quandu avete bisognu.

Puderete pensà chì per perdiri pesu rapidamente, avete da calà a vostra ingesta di carbuidrati, diventà vegan, fà digiunu intermittenti, o mette u vostru corpu in un statu di cetosi.A bona nutizia hè ... ùn avete micca fà nunda di queste!

A chjave per tuttu hè di esse pacienza, manghjà pasti ben arrotondati è dà tempu.Hè impurtante cum'è una nova mamma per fà solu picculi passi in avanti, perchè dopu à a nascita, ciò chì u vostru corpu hà bisognu di più hè a gentilezza, l'amore è u restu.
L'aghjustà à a vita cù un zitellu pò esse caòticu, è pò esse faciule di lascià e cose falà à a strada.Ùn importa micca quantu preparatu ti senti, hè perfettamente normale chì e cose ti sorprendenu.


Tempu di Post: 24-May-2022