Sottu pad, bonu aiutu per risparmià tempu

Avete u prublema per fà u lavatu o a lavanderia ?U lettu hè umitu è ​​sporcu da cacca o pipì ?I mobili o u pavimentu sò contaminati da i cuccioli ?Ùn vi preoccupate, u nostrunewclears sottu padpò aiutà vi risolviri tutti issi i vostri prublemi è vi dà un ambiente limpiu è seccu. Sò i boni aiutu per salvà u tempu.

Chì ghjè a struttura di i newclears under pad ?

Newclears underpad hè fattu di 5 strati, u primu stratu hè u soffiu non-tessutu cù un mudellu di embodoss di diamante pò guidà è distribuisce l'urina rapidamente è uniformemente, a seconda capa hè a carta tissue, pò impedisce in modu efficace u flussu di ritornu, u terzu stratu hè l'impurtatu. Usa fluf pulp mix with the sap (A china, sumitommo, sandia sap pò esse per a vostra opzione), u quartu stratu hè a carta tissue pò fà l'assorbenza extra, u quintu stratu hè a film pe impermeable, pò impedisce a fuga assai efficace. .I quattru lati sò sigillati per chjude l'acqua .

Impermeabile sottu pad

Funzioni di underpads

Ci sò principalmente trè parti di prutezzione inunderpads impermeabili, cum'è una cima cunfortu, una capa super-assorbente, un supportu impermeabile.Per a cima cunfortu: hà materiale morbidu per un cunfortu ottimale, per una strata super assorbente, pò sempre mantene u vostru lettu asciuttu, è per un supportu impermeabile, hè una barriera in vinile blu antiscivolo è ùn crea micca rumore mentre si move, è pò mantene e lenzuola secche. tutta a notte.

I underpads impermeabili sò cuscinetti super assorbenti o fogli chì sò principalmente in l'assorbimentu di fluidu è a prutezzione di a superficia chì sò posti nantu. Allora ùn sò micca solu populari in a nostra vita, ma sò ancu largamente utilizati in ospedali è strutture di cura à longu andà per mobili è a prutezzione di u colchju da i danni di l'urina è riduce a lavanderia.
Quale deve aduprà u pad sottu ?

1.I genitori cù i zitelli, quandu a mamma hà bisognu di cambià u diaperu per i so figlioli, ùn anu micca bisognu di preoccupassi di a cacca di u lettu o di pisciata di novu.o quandu a mamma va fora, anu bisognu di truvà un locu pulitu per i so zitelli.

2.Adulti chì soffrenu di incontinenza o disabilità, quandu anu bisognu à stende in u lettu per un bellu pezzu è troppu tempu per cambià u diaper adultu.

3.A ghjente chì ùn pò micca andà à u toielt nantu à una riunione longa o u duttore in una cirurgia, o i pazienti anu bisognu di menti nantu à u lettu.

4. E donne ponu aduprà i cuscini per mantene u lettu pulitu durante a menstruazione o dopu a nascita di u zitellu.

5. L'animali è i misgi anu bisognu à a furmazione o quandu dorme, cacca o piscia.

6. U mobili o a tavula bisognu di prutezzione di a brutta.

Newclears underpad

cuscinetti super assorbenti

Sè vo circate avà u pad sottu, unewclears underpadshè a vostra megliu scelta, vi invitiamo à dumandà noi!


Tempu di Postu: 21-Sep-2022