Utilizà Pee Pads per Pet Chì ghjè l'usu di Pet Pee Pads?

Cum'è un patrone di cane, avete un mumentu cusì: Quandu andate in casa stancu dopu un ghjornu di travagliu, truvate chì a casa hè piena di urina di cane?O quandu caccià u vostru cane fora di u weekend felice, ma u cane ùn pò aiutà à pisà in a vittura a mità di strada?O a cagna hà fattu a vostra casa brutta è puzzata quandu hà parturitu un cucciolo ?

In fatti, quandu affruntà sti situazioni impotenti, un picculumaterassino per cambiare animali domestici (pannolini)vi pò lassari facirmenti scioglie sti prublemi.

cuscinetti per pipì per i cani

Cos'è un Pet Pee Pad?

Cum'è i pannolini umani,cuscinetti per animali domesticisò prudutti sanitari dispunibuli apposta per i cani o i misgi.Hanu una capacità di assorbimentu d'acqua super-sicura, è i materiali di superficia apposta ponu mantene a secca per un bellu pezzu.

In generale,cuscinetti per cambiare animali domesticicuntenenu agenti antibacterial di alta qualità, chì ponu deodorize è eliminà l'odori per un bellu pezzu, è mantene a famiglia pulita è igienica.

I fragrances speciali utilizati ponu aiutà l'animali à sviluppà boni abitudini intestinali "puntu fissi".

I cuscinetti per cambià l'animali di l'animali ponu migliurà a vostra qualità di vita è risparmià assai tempu preziosu per trattà cù e feci di l'animali ogni ghjornu.In u Giappone è i paesi europei è americani, i pads di furmazione per animali sò quasi un "elementu di vita" indispensabile per ogni pruprietariu di animali.

E caratteristiche di i cuscinetti di furmazione per animali.

Chì sò e caratteristiche dicuscinetti di furmazione per animali?In generale,cuscinetti per pipì per i canianu e seguenti caratteristiche:

1. A superficia di a superficia hè fatta di tela non-tessuta d'alta qualità, chì pò penetrà rapidamente è assorbe;

2. L'internu hè fattu di pulpa fluff è SAP.U SAP hà una bona capacità di assorbimentu, è a polpa di fluff chjude l'acqua interna fermamente;

3. Cuscinetti per animalisò generalmente fatti di un supportu di film impermeabile PE d'alta qualità, chì hè relativamente forte è micca faciule da esse graffiatu da i cani.

Quandu aghju bisognu di usà un cuscinettu di cambiante per animali?

1. Quandu porta u vostru cane fora, soprattuttu in a vittura, pò ancu esse usatu in gabbie per animali, vitture o stanze d'alberghi.

2. Si pò ièssiri usatu a casa à salvà u prublema di manighjà feces pet.

3. Aiutate i cani di l'animali à amparà à urinate è defecà in certi punti.Se vulete chì i cuccioli d'amparà à urinate è defecà à un certu puntu, ponu sparghje i diapers di l'animali nantu à u canile, è poi spruzzate un agentu di furmazione di defecazione nantu à i diapers di l'animali, chì ponu prumove l'adattazione à u novu ambiente.

4. Adupratu durante a pruduzzioni di cagna.

Cumu aduprà i cuscinetti per animali per furmà i cani à urinate?

U metudu di furmazione specificu hè: quandu u cane di l'animali hà una reazione d'excrezione inquieta, invitallu à andà immediatamente à u pad cambiante;se u cane s'excrete fora di u pad cambiante, deve esse severamente rimproveratu è pulisce l'ambienti circundante senza lascià un odore;una volta chì l'excretion cane hè precisa Incuraghjite quandu site nantu à u pad cambiante.In questu modu, u cane hà da amparà rapidamente à urinate è defecà in un puntu fissu.

Quì per aghjunghje un puntu: Se u pruprietariu di u cane pò aduprà u tappettu cambiante per l'animali cù u toilette o a gabbia di l'animali, l'effettu serà megliu.

cuscinetti di furmazione per animali

Quattru Punti per l'Attenzione quandu Aduprate Pet Pads

Ancu s'è i pads cambiante di l'animali sò simplici è faciuli d'utilizà, i pruprietarii di cani duveranu attente à i seguenti quattru punti in usu per evità u periculu:

1. Se u pruprietariu di u cane hà un zitellu in a so casa, guardate u pad cambiante di l'animali fora di l'alcuni di i zitelli.

2. Ùn lasciate micca chì u vostru cane hà sviluppatu l'abitudine di muzzicà u pad cambiante.

3. In casu chì u pad cambiante hè inghjustu da u vostru cane, cuntattate immediatamente u veterinariu.

4. Mantene luntanu da fonti di focu.

Per qualsiasi dumanda nantu à i prudutti Newclears, per piacè cuntattateci àemail sales@newclears.com,Whatsapp/Wechat Skype.+86 17350035603, Grazie.


Postu tempu: Apr-11-2023