Chì prublemi anu risolviu i pannolini adulti à u vechju?

L'incontinenza porta un grande dolore è inconveniente à i pazienti, chì afecta seriamente a qualità di vita di i pazienti.In particulare, l'anziani sò lentu in i so azzioni, a capacità di l'attività hè debilitatu, è l'autoestima dopu a malatia hè suscettibile à dannu.Hè propensu à a sfidanza è a stubbornness in l'altri.In i casi severi, l'emozioni sò bassi è ansiosi.

pannolino per adulti di alta qualità

In questu sensu, duvemu avè più pacienza per stimulà a cunfidenza di u paziente in a ricuperazione cù una lingua è un cumpurtamentu moderatu, è sceglie unpannolino per adulti di alta qualitàper risolve i prublemi affrontati da l'anziani.

Chì sò e cunsequenze di i diapers adulti chì ùn sò micca adattati per i diapers adulti.

Parechje di i membri di a famiglia di l'incontinenza anu purtatu assai inconvenienti à a vita di l'anziani perchè ùn sò micca adattati.I seguenti sò i diversi prublemi affrontati da l'incontinenza dopu l'investigazione:

1. Inconsciousously turn over when you fall sleeping, causendu fughe laterali à a terra.

2. Frequently canging diapers at night afecta u tempu di sonnu.

3. I diapers sò troppu grossi è u materiale hè incunificatu, chì face chì i pazienti anu a paura di entre in i lochi publichi è portanu a vergogna.

4. L'odore di diapers hè poviru, è l'odore pruduce dopu a incontinenza.

Allora, cumu sceglie u dirittupannolini usa e getta per adulti?

1. Cotton soft skin: Perchè i diapers sò purtati, anu da sceglie materiali d'alta qualità è boni per chì i vechji sò cunfortu di portà.

2. Asciugatura istantanea è secchezza: sceglite un diaper per adulti cun l'absorzione d'acqua rapida è un ulu longu, per riduce a penetrazione è rende a pelle più secca.

3. Luce è respirabile: L'scelta di diaper per adulti deve esse ligera è respirabile per prevene troppu stuffy è dannu a pelle.Hè più còmode di portà, perchè l'anziani per esce.

4. Savore frescu: gustu forte, mantene frescu, fate l'incontinenza più liscia.

Attualmente, i prudutti di u mercatu di diaper adulti sò irregolari, è a scelta deve esse prudente.Cum'è un fornitore di pannolini dispunibuli prufessiunali in Cina, Newclears si concentra in a produzzionepannolini per adulti di alta qualità, è in più di diapers adulti, pruduciamupantaloni di pannolini per adulti, underpads per incontinenzaancu.

pannolini usa e getta per adulti

Benvenuti à cuntattateci per avè più dettagli nantu à i nostri prudutti.


Tempu di Postu: Nov-02-2022