Perchè sceglite salviette umide di bambù

1

U bambù hè megliu per a terra

A rimpiazzà i dispusitivi cù materiale di bambù pò avè un effettu maiò nantu à a rata di deforestazione di i boschi di legnu duru.A fibra di bambù hè una alternativa assai superiore à i dispusitivi è a megliu soluzione ambientale preferibile per i prudutti dispunibuli per parechje ragioni:

A fibra di cellulosa rigenerata fatta di bambù hè un materiale bio-basatu è eccezziunale morbidu, chì a rende ideale per a pelle sensibile di u zitellu.

U bambù hè l'erba chì cresce più veloce in u pianeta è pò sparà un iarda o più à ghjornu, facendu un risorsu naturali endurable.U bambù hè prontu per a cugliera in 2-4 anni (in uppusizione à 30+ anni per l'arburi).
U bambù ùn hà micca bisognu di replanting dopu a cugliera per via di a so vasta reta radicali.
I culturi di bambù ùn anu micca bisognu di quantità significativa d'acqua, In fattu, l'acqua di pioggia hè generalmente abbastanza per a crescita.L'erba ùn hà micca bisognu di l'usu di fertilizzanti o pesticidi.
U bambù genera 35% di più ossigenu cà un stand equivalente d'arburi.
A fibra di bambù hè 100% biodegradable.

 2

Hè megliu per u zitellu

I salvietti rigulari per i zitelli sò una sfumatura di biancu brillanti perchè sò sbiancati cù u cloru o altre sustanzi chimichi duri.Questi sustanzi chimichi sò l'ultimu ciò chì a pelle sensibile di u to babbu hà bisognu.
I marchi organici cum'è Pure Beginnings assicuranu ancu chì l'ingredienti aghjuntu à i panni sò tutti di una fonte naturale è organica.
L'estrattu di Aloe Bio hè inclusu per e so proprietà calmante è antibacteriale è l'oliu di Tea Tree Organic funziona cum'è un antisetticu è fungicida naturali.
I salviette cuntenenu ancu vitamini A è B, chì aiutanu à rassoda è idratà a pelle, è ancu avè antifungichi è antiinflamatori.

3

Perchè sceglite e salviette umide di bambù Newclears?

Newclears Bamboo Planet Eco Wet Wipes sò fatti da fibre di bambù naturali è rinnuvevuli cù 98,5% d'acqua pura.U so putere naturali calma ancu u fondu di u zitellu più sensibile postu chì sò stati cuncepiti cù cura per esse delicati nantu à a pelle sensibile di i zitelli.
Perchè sò ipoallergenici, ùn irritanu micca a pelle è sò sicuri per u zitellu.

Tissu 100% bambù, favuritu per a pelle

100% biodegradable

Nisun alcolu

OR gradu acqua pura


Tempu di posta: 08-06-2022