I pannolini sò boni o micca, 5 punti da tene in mente

Sè vo vulete sceglie u dirittupannolini per i zitelli, ùn pudete micca ghjunghje à i seguenti 5 punti.

1.Punto unu: Prima fighjate à a dimensione, dopu toccu a dulcezza, infine, paragunate l'adattazione di a cintura è di i gammi

Quandu u zitellu hè natu, parechji parenti riceveranu diapers da parenti è amichi, è certi genitori compranu diapers in anticipu durante a gravidanza.À questu tempu, fate attenzione à a dimensione.

A dimensione di u diaperu di u zitellu hè determinata da u pesu, è a dimensione di u diaperu afecta particularmente i movimenti di u zitellu.S'ellu hè troppu strettu, pò affucà a pelle di u vostru zitellu, facendu incòmoda, è a pelle dilicata di u vostru zitellu pò aumentà u risicu di una rash da u fretu ripetutu.S'ellu hè troppu soltu, l'effettu di l'imballaggio ùn pò micca esse ottinutu, è l'urina pò fughje à u lettu, aumentendu u travagliu di i genitori.

A dimensione più chjuca hè uNB pannolino, NB sta per u novu, chì hè adattatu per i zitelli in 1 mesi.I zitelli chì anu più di un mesi guadagnà assai pesu, cusì i genitori ùn anu micca bisognu di magazzina di pannolini NB.

Dopu avè sceltu a taglia ghjusta, i genitori duveranu tuccà u diaperu cù e so mani per sente a dulcezza di u materiale internu.Perchè a pelle di u zitellu hè più delicata è sensitiva chè quella di l'adulti.Se l'adulti si sentenu duru à u toccu, questu diaper ùn hè micca adattatu per i zitelli.

In seguitu, dopu avè messu u diaperu per u zitellu, fate attenzione à osservà se u diaper si adatta à u corpu di u zitellu.Dipende principarmenti se a cintura hè cumpleta è se a circunferenza di a gamba si adatta.Se ùn ci hè micca una guardia elastica è un disignu adattatu per a pelle, hè faciule fà chì l'urina è l'excrementi fughjenu da questi spazii, causendu diverse scene embarrassing.

2.Point two: Air permeability

I pannolini deve esse abbastanza ligeri è respiranti per esse purtati 24 ore à ghjornu.Allora cumu solu ghjudicà se u diaper hè respirabile?Puderete i pannolini attornu à i vostri braccia o gammi è sente chì ùn sarà micca stuffy.

I genitori cundiziunali ponu ancu aduprà dui vetri idèntici, u più bassu hè chinu cù a meza tazza d'acqua fogera, poi cupertu cù diapers, è poi cuparti cù un vetru upside-down.

I diapers respirabili ponu vede u vapore d'acqua nantu à a tazza superiore attraversu u diaper à u vetru superiore.

prova di respirazione

3.Puntu trè : Fighjate à l'acqua, pare un lump

A forte capacità d'assorbimentu di l'acqua di i diapers pò assicurà chì i glutei di u zitellu sò secchi è ùn anu micca bisognu di cambià spessu, soprattuttu di notte, per assicurà u sonnu di u zitellu è i genitori.

A misurazione diretta hè assai più intuitiva chè leghje u slogan.I genitori utilizanu una tazza per riempie 400 - 700mL di liquidu, versà nantu à u diaperu per simulà a situazione di l'urina, è osservate a rapidità di assorbimentu di u diaper.

Un diaper chì hè pienu di umidità deve esse sempre pianu, senza grumi à l'internu.

prova di assorbimentu

Puntu quattru:Nisuna perdita di pannolini di design!

Se u diaperu assorbe abbastanza acqua per fughje da u spinu è l'esternu, allora a robba di u zitellu è a biancheria di u lettu seranu sempre imbevute di urina quandu l'utilizanu.Quelli diapers cù strati d'isolazione à u latu è a prova d'urina sò veramente i preferiti di i genitori.

Protezione di fughe 3D

Puntu cinque:
Prestate attenzione à a sicurità è vede diverse certificazioni

Cum'è una necessità di ogni ghjornu per i zitelli per portà è aduprà spessu, i diapers sò a prima priorità di i genitori.

I pannolini pruduciuti da Newclears adoptanu stretti standard di pruduzzione è cuntrollu di qualità, è ùn anu micca formaldeide, essenza è altri ingredienti chì i genitori preoccupanu.Seguinu strettamente i normi pertinenti di a FDA di i Stati Uniti, CE di l'UE, SGS svizzeri è u standard naziunale ISO, è anu passatu i testi pertinenti.


Tempu di post: Jul-28-2022