Scelta curretta è usu di biancheria intima protettiva menstruale dispunibile

L'impurtanza di a biancheria intima per e donne

L'statistiche mostranu chì u 3% -5% di l'ambulatori in ginecologia sò causati da l'usu impropriu di tovaglioli sanitari.Per quessa, l'amici femine deve aduprà a biancheria intima currettamente è sceglie a biancheria intima di bona qualità opantaloni menstruali.
E donne anu una struttura fisiologica unica chì si apre davanti à l'apertura uretrale è daretu à l'anus.Sta struttura face u sistema riproduttivu femminile particularmente vulnerabile à i patogeni esterni, in particulare durante a menstruazione.
A resistenza di l'organi riproduttivi diminuite durante a menstruazione, è u sangue menstruali hè un bonu mediu per a ripruduzzione bacteriana, per quessa, hè assai impurtante d'utilizà ropa intima o pantaloni menstruali currettamente durante a menstruazione.

biancheria intima di prutezzione di u periodu

L'usu currettu di biancheria intima:
1. Lavà e mani prima di usu
Prima di utilizà a ropa intima di prutezzione di u periodu o i pantaloni menstruali, duvemu fà un abitudine di lavà e mani.Se e nostre mani ùn sò micca pulite, un gran numaru di germi seranu purtati in mutandine o pantaloni di urdimentu attraversu u prucessu di sbulicà, apre, liscia è incolla, chì causanu infezzione bacteriale.
2. Attenti à a freccia di rimpiazzamentu
A pelle di i genitali hè assai delicata è hà bisognu di un ambiente assai transpirable.S'ellu hè chjusu troppu strettu, l'umidità s'acumule, chì pò facilmente riproduce bacteria è causanu diversi prublemi di salute.
I tovaglioli sanitari deve esse determinatu secondu u numeru di ghjorni è u voluminu di sangue.U voluminu di sangue menstruali hè più altu in i 2 ghjorni prima di a menstruazione.Hè cunsigliatu di cambià ogni 2 ore durante u ghjornu.Puderete portà biancheria intima o pantaloni menstruali di notte per prevene a fuga laterale è a stuffeness.Dopu à 3 à 4 ghjorni, u voluminu di sangue diminuite, è hè cunsigliatu di rimpiazzà ogni 3 à 4 ore;in u 5u ghjornu, u voluminu di sangue hè assai bassu, è hè cunsigliatu per rimpiazzà a tovaglia sanitaria in questu tempu, ma deve esse cambiatu spessu per mantene a zona privata secca.
3. Aduprate underwear medicale o scented cun prudenza
Diversi tipi di droghe, fragrances o additivi sò discretamente aghjuntu à a ropa intima o i pantaloni di u periodu, è questi additivi ponu esse a causa principale di l'irritazione di a pelle.
A sterilizazione pò disturbà l'ambiente normale di u microbioma, facilitendu a crescita di i batteri.Se a pelle hè rotta, sti allergeni ponu ancu infiltrate in u sangue, purtendu à e malatie allergii in tissuti è organi altru ch'è u sistema genitourinariu.E donne cù allergii anu da aduprà cun prudenza.
4. Priservazione di Underwear
A ropa intima o i pantaloni menstruali sò guardati per un bellu pezzu o sò umidi, l'ambienti di almacenamiento ùn hè micca bè aria, alta temperatura è umidità, ancu s'ellu ùn sò micca aperti, si deterioranu, contaminanu, è causanu crescita bacteriana.Se ùn pudete micca aduprà, pudete mette in un saccu di cuttuni per mantene.Avete bisognu di purtalla cun voi quandu esce.Hè megliu d'almacenà in particulare, è ùn mischjà micca cù i cusmetichi in u saccu.Prestate una attenzione particulari à l'igiene persunale, pruvate à portà biancheria intima di cuttuni puri è cambiassi ogni ghjornu.

Pantaloni menstruali

Cume sceglie è cumprà biancheria intima:
1. Fighjate à a data di pruduzzione
Principalmente vede a data di produzzione di mutandine o pantaloni di u periodu, a vita di conservazione, a biancheria intima scaduta o di i pantaloni di u periodu hè assai difficiule per assicurà chì u megliu per cumprà è aduprà.
2.Choose una marca
Quandu si cumprà a ropa intima o i pantaloni menstruali, assicuratevi di sceglie a biancheria intima di marca o i pantaloni menstruali pruduciuti da i pruduttori regularmente per capiscenu u cuntrollu di i so indicatori di salute, s'ellu sò sicuri è puliti, è ùn cumprà micca biancheria intima o dannata o pantaloni menstruali.L'imballu hè prezzu.
3. Sceglite quellu chì vi cunvene
Assicuratevi di sceglie u dirittu per voi stessu.Questu hè assai impurtante.Diversi specificazioni di tovaglioli sanitari, biancheria intima è pantaloni di u periodu deve esse selezziunati in parechji periodi di u tempu, cum'è una grande quantità di menstruazione, una piccula quantità, ghjornu è notte.


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022