FIME apre, Benvenuti à Inchiegàci !

FIME hè tenutu per 30 anni di successu è tene a so 31a edizione da u 27 à u 29 di lugliu di u 2022 à u Miami Beach Convention Center.

Finalmente hè ghjuntu u ghjornu chì tutti aspettemu dapoi un annu !

Cabine occupate, visitatori eccitati affamati di affari, sessioni cù l'ultime intuizioni guidate da parlanti è prufessiunali d'altu livellu.Tutti questi è assai più sottu à u listessu tettu !

Avemu (Xiamen newclears daily products co.,ltd) avemu un stand F82 quì per mette i manifesti, per via di a situazione epidemica, u nostru populu ùn ci và, intantu avemu u
mostra in linea (da l'11, lugliu-29, aostu)

Stand F82

Xiamen newclears hè specializata in a fabricazione è a vendita di pannolini per i zitelli, pannolini per tirare in baia, pannolini per adulti, pannolini per adulti, pannolini per adulti, sottu cuscinetti, salviette umide, prudutti eco ect per 13+ anni cù

Serviziu OEM & ODM.I prudutti Newclears tutti anu passatu a prova di ISO, CE, FDA, SGS, etc. A qualità di i nostri prudutti hè assai elogiata da i clienti.

In l'ultimi anni, più è più persone perseguite u cunfortu, l'eco-friendly, l'innuvazione, a nostra cumpagnia mantene u ritmu cù i tempi.Quist'annu, avemu lanciatu una seria di novi prudutti, u primu tema hè Novu prucessu di tiratura di pannolini per adulti è pannolini di cinta per adulti cù super core di 3 mm di spessore.Offre una sensazione ligera è cunfortu per i cunsumatori.E ciò chì a ghjente hà surprised a so capacità di assorbimentu pò ghjunghje à duie volte cà u pannolino di mutandine per adulti ordinariu.

U sicondu tema hè i prudutti biodegradabili, includenu pannolini di bambù, pannolini di bambù, pannolini di bambù, salviette umide di bambù, asciugamani compressi vegetali, salviette umide lavabili, biodegradabili sottu pad, carbone di bambù sottu pad ect.In più, u nostru imballaggio attuale hè pò ancu esse degradable.Tutti i prudutti organici ponu riduce a contaminazione di a terra.

Benvenuti à cuntattateci è scuntràci per più dettagli liberamente! Truverete assolutamente sorpresa da noi!

Cuntattu


Tempu di Postu: Aug-03-2022