Felice ghjornu naziunale cinese

Felice
U ghjornu Naziunale Cinese hè u 1 d'ottobre, chì hè una festa publica annuale celebrata in a Republica Populare Chine.
U ghjornu marca a fine di u regnu dinasticu è a marchja versu a demucrazia.Hè una tappa impurtante in a ricca storia di a Republica Populari Chine.

Vacanze di Newclears

prudutti di i zitelli per adulti

Newclears averà una festa da l'1u à u 7 d'ottobre per a Festa Naziunale Cinese.

Storia di u ghjornu Naziunale Cinese

U principiu di a Rivuluzione Cinese in u 1911 hà purtatu a fine di u sistema monarchicu è hà catalizatu una onda demucratica in Cina.Era u risultatu di i sforzi di e forze naziunaliste per fà e norme demucratiche.

U ghjornu Naziunale Cinese onore l'iniziu di l'Insurrezione di Wuchang chì eventualmente hà purtatu à a fine di a Dinastia Qing è più tardi à a creazione di a Republica Populare Chine.U 1 d'ottobre di u 1949, u capu di l'Armata Rossa, Mao Zedong, hà dichjaratu a fundazione di a Republica Populare Chine in Piazza Tiananmen davanti à una folla di 300 000 persone, mentre agitava a nova bandiera cinese.

A dichjarazione hà seguitu una guerra civile in quale e forze cumuniste emergenu vittorie nantu à u guvernu naziunalistu.U 2 dicembre di u 1949, in una riunione di u Cunsigliu di u Guvernu Populare Centrale, a dichjarazione di aduttà formalmente u 1 d'ottobre cum'è Ghjornu Naziunale Cinese hè stata ratificata da u Primu Cumitatu Naziunale di a Cunferenza Politica Cunsultativa di u Populu Cinese.

Questu hà marcatu a fine di una longa è amara guerra civile trà u Partitu Cumunista Cinese guidatu da Mao è u guvernu cinese.Sfilate militari massive è grandi manifestazioni sò stati tenuti da u 1950 à u 1959 u ghjornu di a Naziunale Cinese ogni annu.In u 1960, u Cumitatu Centrale di u Partitu Cumunista Chine (PCC) è u Cunsigliu di Statu decide di simplificà e celebrazioni.E manifestazioni di massa cuntinueghjanu à esse in piazza Tiananmen finu à u 1970, ancu s'è i parati militari sò stati annullati.

I ghjorni naziunali sò di a maiò impurtanza, micca solu culturalmente, ma ancu in rapprisintà stati indipendenti è u sistema di guvernu attuale.


Tempu di pubblicazione: 30-sep-2022