Cumu sceglite i salvietti umidi currettamente?

Cumu sceglite i salvietti umidi currettamente?

I standard di vita sò sempre megliu.I salvietti umidi sò digià un pruduttu indispensabile è impurtante in a nostra vita.Seguici per vede cumu sceglite e salviette umide è cumu aduprà bè.

Salviette umide
I standard di vita sò megliu.I salvietti umidi sò diventati un pruduttu indispensabile è impurtante in a nostra vita.Seguici per vede cumu sceglite e salviette è cumu aduprà bè.

U modu ghjusta di sceglie i panni:

1.Choose una marca affidativa quandu cumprà
Quandu compra, pruvate à sceglie i prudutti di i pruduttori regularmente, cù infurmazione cumpleta di u produttu è bona reputazione.I salvietti umidi cuntenenu assai liquidu, chì ponu facilmente riproduce bacteria.Per quessa, u prucessu di pruduzzione hè relativamente strettu.In i fabricatori regularmente, u persunale di pruduzzione sterilizza l'aria di l'attellu cù l'ozonu per assicurà chì e salviette umide ùn sò micca contaminate da i batteri in l'aria durante u prucessu di produzzione.

2. Sceglie cù cura quandu si schiuma cù salviette umidi
Se e vostre mani si sdrughjenu dopu à sguassate cù l'acqua, i panni ponu cuntene assai additivi.Una compra prudente hè cunsigliatu;mette i salviette nantu à u nasu è dà un dolce sniff.I salviette di bassa qualità ponu odore distintamente duru, mentre chì i salviette di bona qualità anu un odore suave è elegante.

Inoltre, quandu cumprà, pruvate à sceglie ogni pacchettu di salviette umide, o utilizate salviette detachable.Dopu ogni usu, deve esse sigillatu è utilizatu u più prestu pussibule per evità a volatilizazione di ingredienti attivi.

salviette umide per i zitelli

L'usu currettu di salviette umide:

1. Ùn strofinate l'ochji direttamente
Ùn fregate micca direttamente l'ochji, l'orechja media è e mucosa.Sì i sintomi, cum'è rossu, gonfiore è prurito si verificanu dopu à l'usu, cessate di aduprà immediatamente.

2. Ùn reutilizable
Hè ricumandemu di cambià a spugna di carta ogni volta chì una nova superficia hè sguassata.I studii anu dimustratu chì quandu i salvietti umidi sò riutilizzati, ùn solu ùn mancanu micca di caccià i batteri, certi batteri sopravviventi ponu ancu esse trasferiti à superfici senza contaminazione.

3. Hè ricumandemu per aduprà in deci ghjorni dopu l'apertura.
I pacchetti aperti di salviette deve esse sigillati quandu ùn sò micca in usu per prevene a crescita bacteriana.Per impedisce chì e salviette umide supere u limitu microbicu dopu l'apertura, i cunsumatori duveranu sceglie un imballaggio adattatu secondu e so abitudini di usu di usu quandu compranu salviette umide.


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022