Fate u palnet più sicuru, una lista di prudutti biodegradabili newclears lanciata

I prudutti ecologichi 800 × 600

Cume più è più paesi realizanu e restrizioni di plastica, ci sò assai più clienti chì dumandanu prudutti sostenibili.

NewclearsSviluppeghja prudutti d'igiene biodegradabili ambientali per aiutà à riduce l'impattu ambientale.Cumpresupannolini di bambù, pannolini di bambù, pannolini umidi di bambù, asciugamani magici cumpressi ecc.

Quì fate una breve lista cum'è quì sottu:
一、 Pannolu per bambù

NewclearsI diapers di bambù anu duie opzioni per i culori, u culore biancu è u culore di legnu.

U topsheet & backsheet adoptanu 100% tela di bambù, chì ùn sò micca usati chimichi o pesticidi, e fibre di bambù sò incredibbilmente morbide à u toccu, ipoallergeniche è adattate per a pelle sensibile, chì ponu riduce u risicu di rash fastidiosa.U 55-70% di u diaper sanu pò esse biodegradable in 75 ghjorni, u top ratio in questa industria.

pannolino di bambùPannolino di bambù di culore di legnu

二、U zitellu di bambù tira un pannolino

Topsheet & Back Sheet fatti da 100% tela di fibra di bambù (da una Fonte certificata FSC),

Newclearspantaloni di bambùùn cuntene micca sustanzi chimichi disgustosi, senza cloru, alcolu, conservanti sgradevoli, ftalati, fragranza, lattice, PVC, TBT, formaldeide è antioxidanti.

I pantaloni di bambù di Newclears ponu esse 60% biodegradabili in 75 ghjorni. I nostri pannolini sò in prima linea in a ricerca in biodegradabilità, A cuntrariu di i pannolini di bambù cunvinziunali chì sò stimati per piglià centri per sfondà, u 60% di un pannolino di bambù Newclears hà da esse biodegradatu in 75 ghjorni. .

Pantaloni di bambù per u zitellu

三、Salviettine umide di bambù

NewclearsI salvietti umidi morbidi biodegradabili di bambù 100% organici sò fatti per u zitellu, convenienti per pulisce pp, pulisce e mani è a bocca, ghjoculi di pulizia, pulizia di dieta ect.

E grandi caratteristiche di e salviette umide per i zitelli d'acqua purificata organica di bambù Newclears:

* Nisun alcolu, nè chimicu, nè fragranza, puri ancu per i zitelli
* Tissu di bambù super suave cum'è a seta, favuritu per a pelle
* Fibra organica 100% di bambù, 100% biodegradabile, ecologica
* OR gradu acqua pura, sterile è senza impurità

Salviette umide di bambù

四、Asciugamano compresso

NewclearsAsciugamani compressi chì sò fatti da 100% cuttuni organici, biodegradabili, senza chimichi è passati a prova SGS. Hè minuscule, convenientu per portà è ampie applicazioni, cum'è casa, uffiziu, hotel, ristorante, viaghju, sport, picnic, festa, etc. .

Asciugamano compresso

Sè vo site sempre in cerca di stu tipu di prudutti biodegradabili, per piacè sentitevi liberi di cuntattà u nostru squadra di newlears liberamente!Tel: +86 1735 0035 603 ;E-mail: sales@newclears.com.


Tempu di post: 28-mar-2023