U nostru novu pruduttu: Asciugamani compressi dispunibuli

I tovaglioli compressi sò generalmente dispunibuli."Compressu" si riferisce à un metudu di imballaggio chì hè cunvenutu per fà viaghji di cummerciale.Pò esse usatu invece di asciugamani ordinali.Perchè hè cumpressu, hè assai còmuda di portà.

mini asciugamano compresso

Tuttavia, a causa di e diverse materie prime, a vita di serviziu di asciugamani compressi hè un pocu sfarente.
L'asciugamani cumpressi senza cuttuni o i tovaglioli di maglia di bassa qualità sò economici, chjuchi, rotulati, fragili, è ùn anu micca bisognu di riciclà.

A spugna di cuttuni non-tessuta cumpressa hà e caratteristiche di u cuttuni puro, amichevule à a pelle, a tessitura suave è cunfortu, senza danni à a pelle, senza caspa, forte assorbimentu d'acqua, bona durezza, igienica per trasportà, è prevenzione efficace di attraversà, etc. infettatu da i batteri, cusì pò esse riutilizatu.

A qualità di i tovaglioli di maglia di u warp hè a listessa di quella di i tovaglioli ordinali dopu à unfolding.Sò fatti di cuttuni o cuttuni è ponu esse riciclati.

Asciugamani cumpressi ùn ponu micca perde e funzioni basiche di asciugamani.Pulitu è ​​portatile hè un attributu unicu di asciugamani compressi, è a portabilità ùn pò esse cumprumessa.

Caratteristiche di asciugamani compressi:

asciugamani di cuttuni cumpressi

Picculu è exquisite: u voluminu di a tovagliola hè ridutta da 80% ~ 90%;

Forte praticabilità: risolve i prublemi igienici di l'alberghi è i tovaglioli di ogni ghjornu;

Facile à portà: imballaggio indipendente di plastica;

Pulita è igienica: alta temperatura, alta pressione, disinfezione ultravioletta è sterilizazione, a cunchiglia adopta tecnulugia avanzata di imballaggio in PVC;

Novu è diversu: pò esse designatu in diverse forme è mudelli;

Prevenzione di e malatie: autopreparatu per prevene l'infezzione incruciata;

Facile à aduprà: immergete in acqua;

Assorbe l'acqua è liberate l'acqua: gonfiate quandu si scontra l'acqua, strizzate è sicca;

Prezzu affordabbli: i tessuti non-tessuti sò più prezzu di i tessuti;

Morbiu è Confortu: I prudutti di cuttuni puri sò morbidi è còmode.

Utilizazione di una spugna compressa:

asciugamano magicu cumpressu

I tovaglioli compressi ùn anu micca bisognu di a temperatura di l'acqua.Apertura u saccu sigillatu è mette in l'acqua, assorbe l'acqua è stende.Sicondu a dimensione è u cuntenutu di cuttuni, si espansione cumplettamente dopu avè assorbutu l'acqua per 3-6 seconde.

Mantenimentu di una spugna di cuttuni di viaghju cumpressa:

Asciugamani magicu Unopened, cum'è Yixing puri cuttuni perlescente stampati tovaglioli cumpressi, hannu una durata di 3-5 anni per via di u prucessu di pruduzzioni, waterproof, umidità-proof, antibacterial è altri mutivi;è altre marche di tubi di carta, per via di l'alta umidità di l'aria, a carta hè faciule A causa di l'umidità è di altre ragioni, a vita di conservazione hè relativamente vicinu.

Sè vo aduprate pasticchi di asciugamani compressi riutilizzabili, assicuratevi di lavà è disinfettate regularmente dopu l'usu, è poi mette in un locu ventilatu per seccu per evità a contaminazione cù i germi.

tovagliola di munita compressa

Per qualsiasi dumanda nantu à i prudutti Newclears, cuntattateci per email:sales@newclears.com, WhatsApp / Wechat Skype.+86 17350035603, Grazie.


Tempu di Postu: 31-Jan-2023