U MODU GIUSTU PER A FORMAZIONE POTTY POTTY

Ogni volta chì portate in casa un cucciolo o un cane adultu, vi tuccherà à addestrallu.In questa scrittura, vi brevi struzzioni nantu à i motivi per a furmazione di puppy potty è i metudi per l'addestramentu di puppy potty.

cuscinetti per pipì

A necessità di l'addestramentu di u cane
In casu di evità u cucciolo o un cane adultu, sguassate i vostri mobili è i tappeti urinendu o defecendu nantu à elli in a vostra casa.Quandu li illuminate in casa recentemente, ci hè assai necessariu di furmà u cucciolo o u cane.
Certi metudi per l'addestramentu di i cani?
1.Keep paziente, coherente è avè una attitudine pusitiva mentre potty furmà u vostru cane o cucciolo.
2.Choose Newclearscuscinetti per cuccioli / cuscinetti di furmazione per animalisecondu u pesu di u vostru animali per questu scopu.
Newclearscuscinetti per animalipuderia aiutà u vostru ghjacaru à amparà induve duverebbe allevà in a casa.
3. Pudete ancu adupràcuscinetti per vasiniper furmà u vostru cucciolo à defecà fora di a vostra casa.Li permetterà d'urinà in a casa in a vostra assenza, ma in a vostra presenza vai fora per a terra.
Duvemu mantene u nostru locu pulitu, questu ci aiuterà à mantene un ambiente igienicamente pulitu in a nostra casa.
4.While principiatu à furmà u vostru cucciolo o cane usenducuscinetti per l'allenamentu di vasiduvete, prima di tuttu, fate un calendariu per 24 ore è seguite constantemente.Aiuterà à stabilisce una rutina per u vostru cane è voi, tramindui.U vostru ghjacaru hà da esce in a matina, dopu à i pranzi, prima di dorme è i tempi di ghjocu, cusì avete da stabilisce a vostra pianificazione in cunseguenza.Stu schedariu pò esse differente per ogni cane secondu a so cundizione fisica, è età.Duvete osservà a rutina di u vostru cane / cucciolo per quantu tempu pò mantene a so vejiga nantu à una basa mensuale cum'è i so abitudini ponu cambià à l'età.Normalmente un cucciolo di 2 mesi pò mantene a so vejiga à u massimu per 3 ore è un cucciolo di trè mesi per 4 ore massimu, etc.

cuscinetti di furmazione per cuccioli

5.Choose un locu in a vostra casa induve pudete permette à u vostru ghjacaru o cucciolo per alleviare in a vostra casa chì pò facilità à pulisce l'area cum'è u vostru bagnu, etc. Pone u cucciolo in u pianu, u latu di plastica.Presentate u vostru cane à ucucciolo cucciolo, è ùn esse scuraggiatu s'ellu ùn piglia subitu.Duvete pulizziari i pads potty subitu dopu chì u vostru cane l'allevia.Tuttavia, duvete tene un pad nantu à quale hà urinatu sottu à u pad pulitu, postu chì i cani di solitu allevianu induve l'odore di l'urina.

Cusì, u prucessu tutale di a furmazione di u cane pò esse facilitatu cù l'usuCuscinetti di furmazione Newclearssoprattuttu quandu vi vanu in appartamenti chjuchi è ùn sapete micca cumu furmà un cucciolo.
Per qualsiasi dumanda di i prudutti Newclears, cuntattateci per emailsales@newclears.com,Whatsappl/Wechat Skype.+86 17350035603, Grazie!


Tempu di Postu: Dec-13-2022